sobota, 10 września 2016

Wyzwanie Gościnnej Projektantki

Witajcie. 

Gościnną Projektantką we wrześniu jest Mamma Mai. 

Oto co o sobie napisała: 

"Jestem zaszczycona, że po raz drugi zostałam wybrana na Gościnna Projektantkę. Dla tych, którzy mnie nie znają przedstawię kilka zdań o sobie.

 Mam na imię Monika i prowadzę blog Zakątek niezwykłych pomysłów. Rękodziełem zajmuję się od bardzo dawna. Znam haft krzyżykowy, poznałam podstawy robienia na drutach i szydełkowania. Ostatnio zaprzyjaźniłam się z maszyną do szycia. 

Serdecznie zapraszam na moje wyzwanie "Niebanalny bukiet". Mój pomysł na wyzwanie wziął się z tego, że ludzie od dawna wręczają kwiaty z różnych okazji: na urodziny, imieniny, przeprosiny, ślub czy z gratulacjami. Ale może warto byłoby zrobić jakiś oryginalny bukiecik taki, który osoba obdarowana nim, długo będzie pamiętała??? Taki, który nie zwiędnie i nie będziemy musieli szybko go wyrzucać? Jedyny warunek jest taki: zróbcie bukiet bez żywych kwiatów. Im bardziej oryginalny tym lepiej. 

  

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego kombinowania. 

MammaMai"


Wyzwanie Gościnnej Projektantki trwa do 26 września

Przed zgłoszeniem zachęcamy do zapoznania się z naszym regulaminem. 

Życzymy miłej zabawy.



3 komentarze: