środa, 12 kwietnia 2017

Wyzwanie Czarnej Damy - Gościnnej Projektantki Szuflady w kwietniu

Witajcie, 

W kwietniu naszą gościnną projektantką jest Czarna Dama, której oddaję głos:

"Witam gorąco. Jest mi bardzo miło gościć w Szufladzie w roli Gościnnej Projektantki. Mam na imię Lidka, choć w blogowym świecie wszyscy mnie znają jako Czarną Damę. Prowadzę bloga http://misiowyzakatek.blogspot.com/. To mój mały kącik, w którym pokazuję swoje rękodzielnicze prace i nie tylko.


Od najmłodszych lat zajmowałam się szydełkowaniem i ta miłość pozostała mi do dziś.Zaraz potem pojawił się haft krzyżykowy, a po założeniu bloga zakochałam się też w papierkach.Moje prace tworzone są głównie w tych 3 technikach, choć często próbuję też i innych.Jeżeli ktoś chce zobaczyć, co tworzę i co mi w duszy gra, to zapraszam do Misiowego zakątka :) Zawsze mam głowę pełną pomysłów i mogłam bym Wam tu podać setki propozycji.Jednak na dzisiejsze wyzwanie proponuję temat: 


KOBIECE DODATKI


A konkretnie chodzi mi o takie dodatki jak: Torebki, Buty, Kapelusze i Parasolki.Wybieracie spośród tych czterech rzeczy, technika pracy dowolna.Oczywiście może to być torebka, ale też i siatka lub kosmetyczka.Tak samo też się tyczy nakrycia głowy, może być kapelusz ale też i czapka.



Mam nadzieję. że temat Wam się spodoba i nie będziecie z nim mieli żadnych trudności.Zapraszam wszystkich do wspólnej zabawy i życzę miłego tworzenia :)”


Moje przykładowe prace:






Prace na Wyzwanie możecie zgłaszać za pomocą inlinkz do 26 kwietnia.

Przed zgłoszeniem zapoznajcie się z regulaminem naszych konkursów.


Serdecznie zapraszamy!



   
   

4 komentarze:

  1. Wyzwanie trzeba przyznać mocno mózg angażujące <3 ponieważ to tak zwane "wąskie gardło " I nieskromnie przyznam, że mocno oczekuje weny ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyzwanie! W końcu coś, w co z moimi torbami się wpisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lidziu ciekawe wyzwanie, biorę udział :) Zrobiłam i kapelutek i torebusię :)

    OdpowiedzUsuń